Mediaplanet NL lanceerde vandaag de campagne “Hart en Bloed”!

De ‘Hart en Bloed!’ campagne constateert dat hart- en vaatziekten volksziekte nummer 1 zijn. Meer dan 1,4 miljoen mensen in Nederland heeft een hart- en vaataandoening. En het aantal mensen met die aandoening neemt nog steeds toe.

De campagne roept op tot bewegen in de natuur en noemt natuur en bewegen een gouden combinatie. De positieve effecten op hart- en vaten zijn goed meetbaar.

Bewegen in de natuur kun je op eigen kracht, maar ook begeleid door zorgverleners in het groen.

De campagne werkt samen met #beterinhetgroen. Op de beterinhetgroen-website vind je een breed aanbod van zorgverlening in het groen, zoals Biowalking en Gezond Natuur Wandelen, maar ook bijvoorbeeld yoga of mindfulness in de natuur.

Mediaplanet is een internationaal content marketing bureau gespecialiseerd in het creëren van crossmediale themacampagnes.

Voor meer informatie, zie onder meer https://www.planethealth.nl/hart-en-bloed/bewegen-en-natuur-een-gouden-combinatie/ en https://www.mediaplanet.com/us/